5. 5. 2014

Tvorivý pozdrav pre Vás

Moje milé, 
onedlho plánujem vyhlásiť pre Vás verné čitateľky, sledovačky, komentátorky, obdivovateľky súťaž, alebo "giveaway" ako tomu "tu" hovoríte...neprinútilo ma k tomu žiadne výročie, iba dlhotrvajúca chuť obdarovať niektorú z vás .Chuť bola , ale čas nie ...stále som  to odkladala pre nedostatok času v domnení, že na budúci mesiac to bude inak.Voľný čas neprichádza a je ho dokonca stále menej a menej, tak nie je na čo čakať.
Vážené, sledujete a včas sa dozviete ...
Foto príspevok bude o mojich najnovších výrobkoch - poväčšine vankúšov , alebo "hlavníc" -ako sa im u nás hovorí... a u vás??? ako sa hovorí vankúšikom u vás???
Napíšte, budem rada za každý milý komentár.

e . g. 





















15 komentárov:

M.A.R.K.I povedal(a)...

Eri, u nás se jim říká "polštářky" a ty tvoje jsou moc krásné ..... těším se na giveaway .....pa, pa Marki

Tina povedal(a)...

Erika, krásne vankúše. Každý jeden má niečo doseba. Ten sovičkový je milý :-)
Tina

Unknown povedal(a)...

Úžasné sovičky ...

Unknown povedal(a)...

Ďakujem vám moje zlaté ♡

zcdl povedal(a)...

U nás máme na to len jedno slovíčko vankusiky: ) a tie tvoje sú moooc super, pa Zuzana

Unknown povedal(a)...

Ahoj Zuzka,ďakujem za komentár.
Jedna moja zákazníčka od Malaciek ich nazýva "poštáriky" :)

Beata povedal(a)...

Ahoj Erika,nádherné vankúšiky-všetky do jedného.Tu na východe je to záhlavok a my doma sme to volali poduška...

Unknown povedal(a)...

aj nám to už nejak ťahá na východ (že hlavnica- záhlavok)..veď ja sme (Tisovec) tak na hranici s východom Slovenska,
ďakujem za komentár a pochvalu,
maj sa krásne Bea ♡

Janka20 povedal(a)...

Koľká nádhera vyšla spod tvojich rúk ... krásne.
J.

Unknown povedal(a)...

Jani, ďakujem ♡

mončika povedal(a)...

Nádherný vankúšový svet!! Zbožňujem vankúše a tie tvoje sú všetky úžasné. Ale predsa je jeden, ktorý sa mi páči zo všetkých najviac a to ten s volánikmi a ružičkami uprostred. Moja starká im tiež vravievala hlavnice, och, ako je to dávno, ty si mi to teraz pripomenula:)
m.

Majka povedal(a)...

Eriko, u nás se říká polštářky nebo muchláčci. Tvoje jsou překrásné, úplně nejvíc se mi líbí ten hvězdičkový prošitý.
krásný den Majka

Unknown povedal(a)...

...dievčatá, ď a k u j e m za každé písmenko:)
Monča, ten volánikový je veľmi efektný m, aj mne sa veľmi páči , dobre ukáže!
Názov hlavnice som počula 1x keď som sa sem nasťahovala, veľmi ho nepoužívam, ale páči sa mi,je to také staré- nárečové.

Majka, muchláčci sú tiež super:)
Majte sa krásne ♡

Susie povedal(a)...

Milá Eri, spadla mi čelist nad tou nádherou:-O Smekám! U nás jsou to také polštáře, polštářky.. a ještě těm menším polštářkům říkáme MACINKA :-) Krásné dny Ti přeji a těším se giveaway1☼

Unknown povedal(a)...

Susie vďaka za milý koment:)