16. 12. 2013

Trochu z iného súdku:

Milé moje priaznivkyne - fu ťažké to slovo (pre tie , ktoré by náhodou nerozumeli:) "tie ktoré mi prejavujete priazeň,dobroprajnosť,náklonnosť:)))"
tak aby som náhodou nemala veľa roboty teraz v predvianočnom zhone ....oslovila ma pani riaditeľka našej ZUŠ , aby som na poslednú chvíľu teda včera ušila môjmu Sebastiánovi kostým na moderovanie Vianočného večierku.A tak vznikol Vianočný škriatok, čo poviete?
Látky a všetok materiál čo dom dal:-)
Foto nič moc:( lebo viete o jednej v  noci som už ledva vládala stisnúť spúšť.




9 komentárov:

Kami povedal(a)...

To je nádhera, dobrá práce! :))
TWF Kami*

Ajka povedal(a)...

Senzační!

Unknown povedal(a)...

Ďakujem

mončika povedal(a)...

Klobúk dole:) Parádny výkon a že je to fotené v noci to ani nie je zbadať.
m.

Unknown povedal(a)...

Ďakujem baby,

dnes mal teda kostým premiéru škriatkovi dodal veľa sebavedomia a odvahy , ktoré potreboval na javisku.Zožali sme obdiv tak ako na moderátorský výkon,tak aj výkon kostymérky:)))
Majte sa pekne, pa pááá
e.

Gizela povedal(a)...

To musel být krásný skřítek.

Unknown povedal(a)...

Evi, bol zlatý....môj pokladík:)
ď a k u j e m
e.

Erika povedal(a)...

Prekrásny nápaditý !!!No viem o čom hovoríš )) šitie po nociach to je môj čas .. ale som unavená .... teraz pred Vianocami poriadne. už to ťahám dlho :DD pa E.

Unknown povedal(a)...

Evi, ja tiež vyťažená na maximum, mám roboty ešte do 24.12 kedy budem ešte dorábať darčeky pre najbližších + variť a ost. dom.práce.No a potom si na aspoň 4dni vyložím nohy a budem sledovať filmy a rozprávky...už aby to bolo:)))
pa páá
prajem pohodové Vianoce